3
Julie Garwood: Az ideális férfi
The Ideal Man, 2011
Kiadó: GABO, 2012
Oldalszám: 340
Fordító: Tóth Gizella

Az ember néha a legszörnyűbb körülmények közt találja meg a szerelmet… 
Dr. Ellie Sullivan befejezi rezidensi évét a kórház baleseti sebészetén, élete azonban fenekestől felfordul, amikor a parkban kocogva szemtanúja lesz, amint egy FBI-ügynököt lelőnek. Ő az egyetlen, aki látta a lövöldöző arcát, és azonosíthatja a kegyetlen, modernkori Bonnie és Clyde párost. Ellie hirtelen egy nyomozás közepén találja magát… egy nyomozás közepén, melyet a kihívóan jóképű Max Daniels ügynök vezet.
Bár Ellie kétségtelenül vonzódik a férfihoz, a higgadt, gyakorlatias ügynök távolról sem az az ideális férfi, akiről mindig is álmodozott. El sem tudja képzelni az életében, vagy szülei dél-karolinai otthonában, ahová húga esküvőjére indul haza. Ám a férfi mégis felbukkan Winston Fallsban.
Max tájékoztatja Ellie-t, hogy a tetteseket elfogták, és a lánynak tanúskodnia kellene.
A gond csak az, hogy korábban is elfogták már a bűnöző párost, ám mire tárgyalásra került a sor, a tanúkat megfélemlítették, vagy eltüntették. Max Ellie árnyékául szegődik a tárgyalásig, és arra sem kell sokat várni, hogy – miközben golyók röpködnek körülöttük – kipattanjon kettejük között az a bizonyos szikra…

Amikor a férfi nem válaszolt rögtön, Ellie jó erősen meglökte a lábával.
Maxet annyira meglepte a dolog, hogy önkéntelenül elmosolyodott.
– Megrúgott egy szövetségi ügynököt?
– Nem, meglöktem egy szövetségi ügynököt. Rúgni ezután fogok.
Az ideális férfi Julie Garwood legújabb magyarul megjelentett regénye, ami igazi romantikus krimibe illő történet. Miután felkészítettem magam lelkiekben, hogy ebben bizony egy Buchanan sem lesz, el tudtam vonatkoztatni a sorozattól. Biztos megvan az oka, hogy az általam annyira megszeretett család kispadra került, mert valami oka tuti kell, hogy legyen… de amíg Garwood továbbra is regényeket ír én ugyan nem fogok panaszkodni. Elfogult vagyok, tudom ;)
A regény egy fiatal nőről szól, aki félelemben éli életét egy zaklató miatt. Ellie amolyan csodagyerek, és mivel magas az IQ-ja hamar befejezi az iskoláit (ez erősen emlékeztethet minket a Kegyes halálra). A szülei elküldték jó messzire, hogy megóvják, de eközben láthatóan eltávolodtak egymástól a családjával. Van két húga, Ava és Annie (egypetéjű ikrek) akik mint a tűz és jég, olyan ellentétei egymásnak...
– Majd én – morogta Max, és a lány karját megragadva valósággal keresztülrángatta a helyiségen, a lépcső felé.
– Csodás – suttogta Ellie, hogy csak a férfi hallhatta.
– Micsoda?
– Az egyik pillanatban még visszafogott FBI-ügynök vagy, a következőben pedig neandervölgyi ősember.
Összességében tetszett az egész történet és a szereplők is. Megkedveltem Maxet a szexi FBI-ügynököt, Elliet aki igencsak talpraesett nő (de ugye orvosnak annak is kell lennie!), valamint a Ben-es részeket is (aki Max társa) élvezettel olvastam. A másodlagos karakterek többsége (Ava kivételével, mert őt megutáltam) szintén érdekes volt.
Számomra kicsit hiányos volt Annie története, mert nagyon el lett vágva, és még olvastam volna tovább is... talán egy pluszkönyvet is megért volna! :) A krimi szál is megvolt, így nem volt nagyon semmi kivetnivalóm a regényben. Az egyetlen negatívum az, hogy pár óra alatt kiolvastam. Újraolvasós lesz sokszor, mert a könyv olvastatja magát, ami a fordító munkáját is dicséri. Úgyhogy kérem a következőt!!!

Megjegyzés küldése

  1. Most csak nagyokat sóhajtozom, mert már én is el szeretném olvasni! :) Ezek az idézetek, csak olyan kellnekemdeazonnal érzést váltanak ki belőlem! :))

    VálaszTörlés
  2. Nem az volt a célom, de örülök ha el szeretnéd olvasni!
    Ha nekikezdesz ígérd meg, hogy veszel mellé egy szelet Hershey csokit. Nem tudom felétek lehet-e kapni :)

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet, de hasonlót igen, és megígérem, hogy veszek mellé! :))

    VálaszTörlés

 
Top