2
Deirdre Martin: Body Check
New York Blades #1
Kiadó: Jove, 2003, UK
Oldal: 340
Angol nyelvű e-könyv

A Body Check a New York Blades sorozat első része. A könyvek férfi főhősei - kettő kivételével, mert a későbbiekben lesz egy tűzoltó és egy főszakács is - mind hokijátékosok :) A részek valamilyen szinten kapcsolódnak egymáshoz, ezért a sorrend erősen ajánlott. Deirdre Martin könyve kicsit olyan, mint a nálunk már megjelent Rachel Gibson és Carly Phillips regények ötvözete.
- És ha nem tesszük? - kérdezte a kanadai gazember kihívóan.
- Ha nem, akkor szétrúgom a seggedet, és higgy nekem, meg tudom tenni. Lehet, hogy kicsi vagyok, de szívós.
A játékosok elismerően nevettek, és ez kissé megnyugtatta Jannát.

Janna új küldetést kap, ő lesz a Blades új PR-osa. Legfőbb feladata pedig a kárelhárítás. Elsimítani időben azokat a problémákat amiből nagy sajtóbotrány lehet. Az új tulajdonos szeretne egyúttal új arculatot is a csapatnak, ezért Janna nagy tapasztalattal vág bele ebbe a kicsit sem könnyű feladatba. 
Elsőként a csapattagok nyilvános szereplését kellene elősegítenie, hogy minél több jótékonysági rendezvényen vegyenek részt. Ty Gallagher a Blades csapatkapitánya azonban elzárkózik minden nyilvános szerepléstől, számára csak az a fontos, hogy a csapat megnyerje a Stanley Kupát... bármi áron. A makacs Janna és a végsőkig elszánt Ty között hamar összecsapnak az indulatok és az érzelmek...
... zavarós tekintettel nézett, mint egy ping-pong labda Jannáról ... Skyler-re ... majd vissza Jannára.
- Ti ketten ismeritek egymást?
- Testvérek vagyunk - válaszolta Janna hűvösen.
- Nem is mondtad neki? - viccelődött Skyler.
- Nem igazán hasonlítotok egymásra - jegyezte meg Ty.
- Nem, ő magas és ragyogó, míg én alacsony és egyszerű - közölte derűsen Janna.
Könnyed romantikus regény sporttal fűszerezve. Ez esetben sok-sok hokival. Réges-régen évekig imádtam a Red Wings hokicsapatot, ezért képben vagyok még valamennyire, de így is voltak olyan sportos/nem sportos rövidítések, amit nem tudtam hová tenni. Ez persze az én angol nyelvtudásom hiánya miatt van. Ettől függetlenül nekem tetszett a cselekmények alakulása. Humoros jelenet nincs benne annyi, mint egy SEP regényben, azt ne is várja senki(!). Azonban voltak benne nagyon szellemes párbeszédek, jópofa jelenetek, és hokiedzések. Aki elolvassa, az bepillantást nyer egy sportcsapat életébe és a PR világába. Janna és Ty az elején még egymással harcolnak, de aztán rájönnek hogy egymás bosszantása helyett vannak kellemesebb elfoglaltságok is :)))
A kapcsolatuk sok hónapot ölel át… bevallom nekem azért hiányoztak a köztes idők, de tudjuk nem minden szerelem alakul ki a boldog végkifejletig pár hét alatt. A végén a cél pedig mi is lehetne? Szerelem és a Stanley Kupa megnyerése. Janna családját is elég behatóan megismerjük ebben a könyvben, a tizenéves öccsét pedig nagyon hamar megkedveltem.
A folytatásban Janna lakótársával találkozhatunk. Valamint erős a gyanúm, hogy egyes szereplők még visszaköszönnek a folytatásokban is, még ha ők nem is kapnak saját könyvet. Aki szerette Rachel Gibson: Jane vékony jégen táncol regényét az essen neki nyugodtan :) 

Megjegyzés küldése

  1. Ez tényleg nagyon hasonlít a két írónő történeteihez. Már nagyon várom, hogy én is elkezdjem! :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira egyszerű az egész könyv, hogy teljesen kikapcsolt az eddig elolvasott két rész. Magyarul biztos jobban tetszene, de így is rendben volt. Nyári olvasmánynak tökéletesen megfelel medence/strand mellett :)

    VálaszTörlés

 
Top