0
Penny Jordan: Pride
Kiadó: Mills&Boon, 2011
Angol nyelvű e-könyv

Most nem az általam megszokott hagyományos poszt következik. Töredelmesen bevallom, hogy borítófüggő (is) vagyok. Sokszor azért választok ki olvasásra egy-egy adott regényt, mert a borítója megragadott. Pár éve lila mániás lettem a család nagy örömére, hogy - idézzem őket - szerencsére nem csak "sötétben" járok :D
Így történt ez most is, ahogy kalandoztam a neten és megláttam ezt a lilaruhás Penny Jordan könyvet, amit még nem olvastam. A megkezdett regényeimhez most nem volt kedvem, így belevettettem magam a könyved, gyorsan kiolvasható romantika világába... ahol nem minden rózsaszín (bárki bármit is mond), de legalább happy end a vége.

Penny Jordan és köztem a kapcsolat nagyon messzire nyúlik vissza. A könyvei közül többet is olvastam már, van amire még mindig emlékszem, s van ami nagyon felejtős lett az évek alatt. Mégis ő volt az egyik legsikeresebb harlequines írónő azt hiszem. Az első rész után jött a második, majd a harmadik is. Ezek a regények három fiútestvérről szólnak, és jól látható bennük a testvérek közötti összetartás, amikről mindig szívesen olvasok (nem ok nélkül). Nem igazán kedvelem a Szíciliában játszodó regényeket, mert nem vagyok az a mediterrán típus, de jó pont volt, hogy részben imádott Angliám is szerepet kapott bennük, mivel mind a három olasz férfi angol lányt vett feleségül.
Azt nem mondom, hogy hű de jók voltak, mivel vannak regényei amikre szívesebben emlékszem, ilyen például a '90-években megjelent Boldogság-Próbaidőre című kisregénye :) Ez az első romantikus könyveim egyike volt, amit még anyukámtól csentem el tizenévesen. De akik néha elolvasnak egy-egy Harlequin regényt, azoknak jó kikapcsolódás jelenthetnek a Leopardi testvérek történetei.



1946 - 2011
Közben (ahogy utánajártam) ezek a regények már magyarul is megjelentek a Júlia különszámokban. Már önmagában a fülszövegek is eléggé sok mindent elárulnak majd lentebb, így nem tudom mit is fűzhetnék még hozzájuk, hogy spoilermentes legyen. Igazából a harmadik regény az amire a több pontot adnám, vagy a pozitívabb jellel látnám el, az első kettő simán csak közepes volt. Bár a második könyvben is találtam egy-két érdekes momentumot, ami miatt könnyen megszerethető Penny Jordan stílusa :) Hosszan tanakodtam magammal mi is legyen a bejegyzés címe, de maradtam végül a Leopardi címnél... nem pedig a "Penny Jordan emlékére...", mivel nem akartam szomorú címmel indítani.

Az igazi apa (Captive at the Sicilian Billionaire's Command / Pride, 2009, Júlia Ksz. 44.)
Nővére halála után Julie Simmonds magához veszi az elárvult kis Josht. Ám váratlanul megjelenik a színen Rocco Leopardi, mert felmerül a gyanú, hogy elhunyt fivére, Antonio a gyerek apja. A férfi azt hiszi, hogy Julie a kisfiú laza erkölcsű anyja, ám ennek ellenére egyre közelebb érzi magához a lányt…

Te vagy az első! (The Sicilian Boss's Mistress 2009, Júlia Ksz. 45.)
Leonora Thaxton szinte bármire hajlandó, hogy megszerezze álmai állását. Még arra is, hogy ujjat húzzon a dúsgazdag és befolyásos Alessandro Leopardival, az Avanti Airlines tulajdonosával. Ám nagy árat fizet a merészségéért, az egész világ előtt el kell játszania a férfi barátnőjét…

Szerelmi leckék (The Sicilian's Baby Bargain 2009, Júlia Ksz. 46.)
Falcon Leopardi mindig tisztában volt azzal, hogy a kötelességet a személyes boldogsága elé kell helyezni. Megismerkedik azonban Annie-vel, akit a féltestvére, Antonio teherbe ejtett, és a lány különös érzéseket ébreszt benne. Felajánlja neki, hogy megtanítja a szerelem művészetére. Tanár és tanítvány kapcsolata váratlan fordulatot vesz…

Megjegyzés küldése

 
Top