0
Joggal merülhet fel bennetek a kérdés, hogy mi is az a bakancslista?
A bakancslista azon dolgok sora, amelyeket az ember meg akar tenni és tapasztalni az életben, mielőtt feldobná a bakancsot.
Nekem is vannak terveim, igaz nem világmegváltóak... viszont valahova illene már lejegyeznem :) Tehát mit is szeretnék?

Szeretnék egyszer köddé válni
Hajnalban leereszkedni a város felett szállni
Hogy ne mozduljon tőlem senki sem
Én uralnám a tömeget rám szegeződne az összes szem
Szeretném, ha egyszer én lennék a nap
Világosságot hoznék újra látna minden vak
Felmelegíteném az átfagyott kihűlt testeket
Mosolyt csalnék felvidítanám az elborult lelkeket
Szeretném, ha egyszer madár lehetnék
Ha lenne két szárnyam és repülhetnék
Útra kelnék szabadon amire mindig vágytam én
Fent a magasban ahol tényleg kék az ég
Szeretném, ha egyszer én lennék a víz
Elmosnám a mocskot, a szemetet, a rosszat, a kínt
És ha fentről esnék eső lennék úgy
Ha a földre érnék megtisztulna minden út...
részlet a
Hősök - Szeretném című dalszövegből :)

Ez az általam megalkotott és folyamatosan bővülő lista. És ne tessék nagyokat nevetni! Remélem tudok majd kihúzni pontokat belőle :P

Magnolia bakancslistája:
- valahonnan beszerezni egy láda orosz Lipton Imperial Earl Greyt. Imádtam, de nálunk már kivonták a forgalomból pár éve :( ma már Russian Earl Greyre keresztelték át; 

- Oreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreooreo.... 
- elutazni New Yorkba, Skóciába és Írországba; 
- részt venni egy New England Patriots meccsen; 
- találkozni Brad Arnord-dal és a többiekkel; 
- beszerezni egy Elmot :) igen, az örök gyerek még itt él bennem; 
- elolvasni minden könyvet amit szeretnék; 
- eltölteni egy napot egy csokigyárban és mindent végigkóstolni;
- Joe Bastianich főzzön nekem egy többfogásos menüt; 
- kiugrani egy repülőből; 
- írni egy könyvet;
- megélni a Halálos sorozat végét ;) 
- letelepedni Svájcban; 
- megélni, hogy kampányfőnökként legalább egy jelöltem továbbjut a következő fordulóba, vagy megnyeri a könyvpárbajt ;)
 - Flashpoint 5 évados maraton
... hamarosan folytatom ;)

u.i.: Nektek van ilyen listátok? Kíváncsi lennék rá :)

Megjegyzés küldése

 
Top