0
A sorozat Emily Owens életét követi nyomon, aki elsőéves rezidens a Denver Memorial kórházban, ahol többek között együtt dolgozik Will Colins-szal is, akibe az orvosi tanulmányai során beleszeretett. Emily itt találkozik viszont Cassandra-val, aki a középiskolában megkeserítette életét. Persze barátokat is talál: Tyra-t, aki egy leszbikus gyakornok, mely tényt még az apja elől is titkolja. És Micah-t, akinek az édesanyja súlyos beteg. Emily szép lassan rájön arra, hogy a kórház, ahol dolgozik, pontosan olyan, mint a gimnázium, klikkek vannak mindenütt, és ahhoz, hogy túlélje és és sikerrel teljesítse sebész-gyakornoki mindennapjait, egy lépéssel a többiek előtt kell járnia...


Jött az ősz, és ismét beköszöntöttek az új sorozatok a nagy Amerikában. Én pedig megint beleestem a csapdába. Tudom, hogy soha nem tanulok belőle, de igazán igyekeztem visszafogni magam, és csak a minimálisra csökkenteni az évi sorozatlistámat. Az Emily Owens M.D.-ben azonban volt valami könnyedség, amire nagy szükségem volt, mivel én bizony már belefáradtam a Grace klinika és egyéb alfajainak ezeregy viszonyába.

Sophie után, Emily is választott, és meg kell mondjam szerintem nagyon rosszul :(
Meryl Streep leánya, Mamie Gummer volt a főszereplője a CW egyik új sorozatának. Itthoni idő szerint szerdán vége is lett, mivel nem kapta meg a teljes évados berendelést. A sorozat a FEM3 csatornán jelenleg az Emily doktornő néven fut.

Tény, hogy az egész sorozatot Mamie vitte a hátán, de voltak benne érdekes mellékkarakterek, akikből többet is ki lehetett volna hozni, ha kapott volna lehetőséget a hosszabb távra is. Kétségtelen, hogy Mamie a jövőben biztos sok sorozatban válogathat (amennyiben marad ennél az ágnál). Nem hiába, anyja lánya. Nagyon jó színésznő :) Az Emily egy teljesen vidám csajos sorozat, amiben egy kezdő sebész-gyakornok csapat mindennapi életét követhetjük nyomon.

Tavaly a bevezető trailer teljesen felcsigázott. Inkább könnyed, vígjátékszerű CW sorozat volt ez, mint orvosi dráma. Elkezdtem, mert megtetszett. Folytattam, mert bár az első részek még nem voltak igazán kiforrottak, utána viszont kezdett emelkedni a színvonala. Lassan úgy alakultak az események, amivel engem, mint nézőt 100%-osan megvettek. Aztán becsapódott a nagy bummm. Elkaszálták.
Később jött a jó hír, hogy azért leadják a kezdetekkor berendelt 13 részt. Az ünnepi nagyszünet után, a folytatásban pedig, kezdett Emily olyan irányba haladt, ami tökéletes lezárással kecsegtetett. Azonban a vége úgy el lett cseszve, ahogyan azt kevés sorozattal teszik meg. Megértem, hogy kellett egy lezárás (és ezt sajnos sok sorozattal nem teszik meg), de inkább tapogatóztam volna továbbra is a sötétségben. Mert a zárójelenet, az egész évados élményt elrontotta számomra. Emily ajtót nyit, és ott volt Ő... Más esetben értékelném az ilyesfajta lezárást, de ez nem az én ízlésem szerinti lett. Talán ha leforgattak volna egy plusz jelenetet, és mint néző kiválaszthattam volna, hogy melyik is válassza... de sajnos nem :(
Az utolsó részben alig volt szereplő. A többieket teljesen mellőzték, mintha nem is szerepeltek volna az azt megelőző 12 részben. Nem megyek bele a részletekbe, mindenki döntse el, hogy jó vagy nem jó a sorozat. Nekem az Emily Owens M.D. nagy csalódás lett a végére, és csak remélni merem, hogy ebben az évben az egyetlen is marad.

Új fogadalmam /essek le a székről ha nem tartom be :)/, hogy 2013-ban nem kezdek bele újonc sorozatokba, csak ha meghozták a kerekasztalnál a folytatásról a döntést. Ezért bármennyire is érdekel a Zero Hour, The Following, Hannibal, és az Infamous egyhamar nem nézem meg őket.

Megjegyzés küldése

 
Top