0
Január óta eltelt pár hónap, de meghoztam a következő adagomat. Most hármat választottam ki :)
Hogy elolvasnám-e őket? Egyenlőre még nem tudom. Az elsővel és az utolsóval egy ideje már szemezek, addig viszont maradnak a borítók. Mindegyik nagyszerű lett szerintem ;) A képekre kattintva nagyobb méretűek lesznek.

Garth Nix: A Confusion of Princes

A 'Hercegek konfliktusa' egy young adult fantasy/sci-fi novella. Pont amit nem olvasok, de ez a különleges intergalaktikus birodalom érdekelne. A borítót Larry Rostant tervezte.
Háromszor haltam meg, és háromszor születtem újjá... Vannak szabályok és vannak titkok... Ez a regény Khemri herceg történetét meséli el.
Egy hercegi birodalom, ahol továbbfejlesztett emberi lények vannak? Jöhet!





Kristin Cashore: Fire - Zsarát

A második a Gollancz féle Fire, ami magyarul is megjelent a Zsarát címmel. Egy romantikus, kalandos, szintén ifjúsági regény a fantasy világában. A borító szintén Larry Rostant munkája.



Jean Johnson: Finding Destiny

A végére pedig jöjjön egy félfejű pasi... csak vicceltem! Meglett a teljes kobakja is ;)
A borító készítőjének nevét sikerült elkevernem, de amit megtalálom a cetlimet beírom. Ez miatt nem szerettem volna kihagyni.
A regény négy novellát tartalmaz, ami egy népszerű sorozat: a Sons of Destiny 9. része. Nyolc fiútestvér, négy ikerpár, mágia és romantika. Hűha, ez pont nekem való!



< Előző

Megjegyzés küldése

 
Top