0
Katie McGarry: Pushing the Limits
Pushing the Limits #1
Kiadó: Harlequin Teen, 2013.04.30.
Oldal: 397
Angol nyelvű e-könyv

No one knows what happened the night Echo Emerson went from popular girl with jock boyfriend to gossiped-about outsider with "freaky" scars on her arms. Even Echo can't remember the whole truth of that horrible night. All she knows is that she wants everything to go back to normal.But when Noah Hutchins, the smoking-hot, girl-using loner in the black leather jacket, explodes into her life with his tough attitude and surprising understanding, Echo's world shifts in ways she could never have imagined. They should have nothing in common. And with the secrets they both keep, being together is pretty much impossible.
Yet the crazy attraction between them refuses to go away. And Echo has to ask herself just how far they can push the limits and what she'll risk for the one guy who might teach her how to love again.

"My father is a control freak, I hate my stepmother, my brother is dead and my mother has…well…issues. How do you think I'm doing?"
That's how I would have loved to respond to Mrs. Collins's question, but my father placed too much importance on appearance for me to answer honestly. Instead, I blinked three times and said, "Fine."



Röviden: ami jó, az jó, sokat ne agyaljunk rajta :) a végén ez volt a reakcióm:

Nahát... ezt nevezem ... nahát....


XD Azonban akinek nem elég a fenti rövidke írományom, annak itt a hosszabb: Olyannyira rákattantam a Katie McGarry könyvre, hogy csak faltam a lapokat. A vége kiszámítható volt, de ettől függetlenül letehetetlen!
Nem jegyzetelgettem, nem jelölgettem, nem foglalkoztam az idézetekkel, hanem egyszerűen megszűnt körülöttem a világ, és csak olvastam, és csak olvastam, és csak olvastam... Ne is kérdezzétek mi ütött belém, amiért szinte pánikszerűen vetettem bele magam a napokban a young adult és new adult könyvekbe, mert úgysem árulom el :P A Pushing the Limits mérföldekkel jobb, mint a mostanában... sőt megkockáztatom az eddig általam olvasott tizenévesek korosztályáról szóló könyvek.
Echo és Noah. Noah és Echo. A fenti borító nagyon illik hozzájuk :)
A régen népszerű Echo Emerson kitaszított lett, miután egy hosszabb kimaradás után sebhelyekkel tért vissza a mindennapokba. Ő és Noah Hutchins, a szívtipró rosszfiú, bár semmi közös nincs bennük, az őrületbe kergetik egymást a köztük lévő vonzalom miatt. Két olyan fiatal története ez az érettségi előtt, akiket azonnal szívébe zár az ember, de egyik bőrébe sem bújnánk szívesen. Mindketten harcolnak: az egyik azért, hogy együtt lehessen testvéreivel, a másik pedig, hogy visszakapja az emlékeit. A váltakozó fejezetek nagyon tetszettek benne, remélem az egész sorozatra ez lesz a jellemző.
Voltak hibái. Itt-ott pár ellentmondásra is rábukkantam, apró (filmes) déjà vu érzés is előfordult, de annyira érdekes, szórakoztató, de egyben szívszorító az egész, hogy nem is foglalkozom ezekkel. Imádtam a kettejük küzdelmét, de leginkább Noah-t.
Aki meglepetést okozhat a folytatásban (legalábbis nekem) az Beth karaktere. Megkedveltem, de csak mikor Isaiah és ő együtt voltak. Szóval igencsak kíváncsi vagyok az ő történetére is, hogy miért lett olyan, amilyen. És csak reménykedem, hogy Mrs. Collins karaktere továbbra is benne lesz a folytatásban ;) A legellenszenvesebb egyértelműen Grace.
Nem tudtam abbahagyni a sorozatot, így repültem a folytatásra... Lila McCormick (Echo barátnője) és Lincoln rövid története - akiknek életét ugyanúgy egy tragédia árnyékol be -, szimplán közepes lenne, de így hogy egyből az első rész után olvastam, megadtam a négy csillagot is a molyon. 
Kicsit olyan amerikai high school filmszerűségű az egész, de határozottan többszörolvasós !


Kedvenc idézet(ek):

Aires and Echo Emerson. Their mother must have hated them to give them names like that.

If you’re scared, tell me. If you need to cry and scream, then do it. And you sure as hell don’t walk away from us because you think it would be better for me. Here’s the reality, Echo: I want to be by your side. If you want to go to the mall stark naked so you can show the world your scars, then let me hold your hand. If you want to see your mom, then tell me that too. I may not always understand, but damn, baby, I’ll try.

I gazed into her beautiful green eyes and her fear melted. A shy smile tugged at her lips and at my heart. Fuck me and the rest of the world, I was in love.

My insides had melted when Noah produced his wicked grin and gazed at me like I was naked. Luke used to give me butterflies. Noah spawned mutant pterodactyls.

Family Friday – or as I liked to refer to it, Dinner for the Damned.

I’d lost and I’d won. I’d lost the dreams I had, but won new dreams.


A sorozat részei:
#1 Pushing the Limits, 2012 - Echo Emerson & Noah Hutchins
#1.5 Crossing the Line, 2013 - Lila McCormick & Lincoln Turner 
#2 Dare You To, 2013 - Beth Risk & Ryan Stone
#3 Crash Into You, 2013. november 26. Rachel Young & Isaiah Walker

Megjegyzés küldése

 
Top