5
Irka-firka rovatom októberi része következik:

10/01 - Ma nagy napra virradunk, hiszen órák kérdése és megjelenik Daniel könyve! Persze az időeltolódást azért vegyétek figyelembe :P

Daniel Mackenzie méltó a botrányos családi hírnévre: vagyonos, jóképű, tehetséges, és imádja a nőket. Amikor találkozik Violet Bastiennel - Anglia egyik leghíresebb spiritiszta médiumával - két dolgot rögtön tud: azt, hogy Miss Bastien egy csaló, és hogy vadul vonzódik hozzá.
(Jennifer Ashley: The Wicked Deeds of Daniel Mackenzie, Highland Pleasures #6)

SPOILER Az írónő megírta a hírlevelében, hogy ugrott pár évet Lloyd történet óta, ahol is Daniel még csak 19 éves volt. A ma megjelenő regényében viszont már 24-25 év körüli, ami szerintem nagyon jó hír! Viszont azzal az infóval, hogy Violet kicsivel idősebb nála még nem igazán tudok mit kezdeni... olvasás közben majd kiderül :) SPOILER VÉGE

Kerrelyn Sparks hírek:



10/03 - Itt az ideje, hogy sorozatokat is nézzek kicsit. Nagy nehezen sikerült levinnem tizenhatra a heti megnézendők listáját, elég sokat elkaszáltam :/

10/04 - Nagy reményekkel kezdtem bele Tarryn Fisher The Opportunist című regényébe, de szenvedek vele :( Az alapötlet és a kivitelezés nagyon tetszik, de egyszerűen nem ragadott még magával. Inkább megyek Klaust nézni...

10/07 - A héten posztszabin leszek, de után jön az egyik szeptemberi nagy kedvencem. Addig is a falfirka felületét bővítem :)

Új J.R.Ward könyv, talán még az idén?




10/09 - Azt csiripelik a madarak, hogy megjelenik magyarul a finn szerző Salla Simukka YA-thriller trilógiája (Snow White/Hófehérke), mivel az Athenaeum megvette a jogokat.
Valamint jön a Kirov trilógia is Cynthia Harrod-Eagles-től. Itt még nem találtam infót, hogy ki vette meg a 19. századi orosz történelmi romantikus sorozatot.
Plusz aminek én nagyon-nagyon örülök az az Alex Marwood regény, a The Wicked Girls (szintén Athenaeum). További könyvek itt.

10/12 - J.D. Robb hamarosan megjelenő Halálos számítás című könyvét lehet megnyerni a Gold Book Facebook oldalán a poszt megosztásával!




10/14 - Sorsoltam! Az első Zsákbamacska, avagy vakrandi egy könyvvel nyertesei:

1. A Gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt szóló 
illusztrált könyvecske új tulajdonosa:

2. A jelenkori romantikus, chick lit regény nyertese:
 
3. Az 1810-es években játszódó londoni történelmi romantikust nyerte:

Gratulálok mindenkinek, ma küldöm a leveleket!

Mivel sokkal többen jelentkeztetek a vártnál, így hatalmas plusz munkát csináltam magamnak. Legközelebb (mivel lesz még ilyen játékom) esküszöm felkészültebb leszek, és inkább a Rafflecoptert fogom használni ;)

10/17 - Valamikor a közel/távoli jövőben érkezik Stephanie Laurens Cynster nővérek trilógiája, amelynek jogait szintén megvette az egyik hazai kiadó :)

10/23 - Összeválogattam ma pár kedvencemet, és betettem az oldalra egy Deezer zenelejátszót. Alul megtalálható azok számára akik szeretnének kicsit belém látni ;) A regisztráció ingyenes.

...

Megjegyzés küldése

  1. Mely 16 sorozatot nézed most? Ennyit azt hiszem sosem néztem még egyszerre. (Most is csak nyolcat.)

    VálaszTörlés
  2. Erről egy egész posztot tudnék írni :)
    Röviden: Once Upon a Time, How I Met Your Mother, Hart of Dixie, Castle, The Originals, NCIS, NCIS: Los Angeles, The Tomorrow People, CSI, Once Upon A Time In Wonderland, The Big Bang Theory, The Vampire Diaries, Greys Anatomy, és ami még jön: Drakula, Almost Human, Nikita. Valamint van egy folyamatban lévő Leverage 4-5. évados pótlásom is :)))

    VálaszTörlés
  3. Már megköszöntem e-mailben, de itt is hadd hálálkodjak: nagyon szépen köszönöm, rettentően örülök a zsákbamacskámnak :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit :) pedig még nem is tudod mit rejt a csomag!

      Törlés
  4. gratula mindenkinek! :)

    VálaszTörlés

 
Top