0
 
"Itt van az ősz, itt van újra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem."
 
Részlet Petőfi Sándor Itt van az ősz, itt van újra című verséből


Eszter blogján találtam az alábbi kérdéssort, 
mivel nagyon megtetszett gyorsan én is kitöltöttem:
 

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?

A színeit, az egész évszak hangulatát, hogy eltűnt végre a meleg. 
Visszatérnek szeptemberben a kedvenc sorozataim, plusz itt a sütőtök szezon. 
Lassan elárasztanak minket az újabb megjelenések, és egyre közelebb 
a kedvenc évszakom a tél is. Kell ennél több?
 

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
  
Ezen sokat gondolkoztam, de sajnos nem igazán tudok egyetlen meghatározó könyvet mondani. 
Akkoriban még nem volt valami nagy választék, és én sem olvastam sokat a tanulás mellett, 
viszont apukám Alexander Dumas regényeit többször is leemeltem a polcról.
 
 
3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
 
 
 
4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted? 
 
Nincs ilyen.
Tizenévesen a Carrie volt az első és egyetlen próbálkozásom, 
azóta inkább kerülöm a műfajt.

Azonban nem is olyan rég olvastam J. D. Robb Halálos hálátlanság című regényét, 
ami Hálaadáskor játszódik, azt pedig imádom :)
 
 
5. Melyik a kedvenc horror/halloweeni filmed?
 
Nem szeretem a horror filmeket, így ilyen sincs. 
Ez is Stephen King hibája, egyszerűen a frászt hozta rám a Sorvadj el! filmmel.
 
Ugyanakkor az Addams Familyt, avagy A galád családot szeretem.
A sápadt bőrű, vicces gót család elég ijesztő volt régen és most is, 
de csak az Anjelica Huston-féle verziókat láttam eddig.
 
 
 

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
 
Ezek vannak a lista tetején, ennél jobban nem tudom szűkíteni :)
 
angol:
Jay Crownover: Rowdy (Marked Men #5)
Katie Ashley: Melody of the Heart (Runaway Train #3.5)
 Laura Kaye: Hard to Come By (Hard Ink #3)
Roxie Rivera: Kostya (Her Russian Protector #7)
Samantha Young: Echoes of Scotland Street (On Dublin Street #5)
Toni Aleo: Laces and Lace (Assassins #6)
 
magyar:
J.D. Robb: Halálos rejtekhely (Halálos sorozat #38), 
J.D. Robb: Halálos ajándék (Halálos sorozat #31,5)
Leiner Laura: Késtél (Bexi #1)
Rainbow Rowell: Eleanor és Park
 
 
7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?

 


 
8. Melyek azok a könyveket, amiket idén ősszel tervezel elolvasni?
 
Görgesd fel a hatos kérdéshez :)
  + ami folyamatban van, és ami megjelent:
 
 Federica Bosco: Maradj velem, angyal (Vigyázz rám, angyal #3)
Holly Smale: A lány, akit soha senki sem vett észre (Geek Girl #1)
J. Kenner: Kínzó vágy (Most Wanted #1)
Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem (Hundred Oaks #1)
Sabrina Jeffries: A csábítás tétje (Hallstead Hall bajkeverői 4.)
 
A lista folyamatosan változik, de a fenti regényeket mindenképpen szeretném elolvasni decemberig.
 
 
post signature

Megjegyzés küldése

 
Top