6
Ma ismét elkalandoznom és a könyvek helyett más kap főszerepet.

Biztos sokan hallottátok/láttátok már, hogy a BBC készítésű The Great British Bake Off hamarosan a VIASAT3 műsorára érkezik. Nekem nagy kedvencem, és kint pont most ér majd véget az ötödik évad.
Amit talán kevesen tudtok, hogy a hazai premier október 13-án lesz. Az első évad hétköznaponként 17:50-es kezdettel kerül a képernyőre, az ismétlés pedig másnap 9:45-kor.

Megjegyzem, egy dolgozó léleknek ez nem emberi időpont, na de nincs mit tenni, marad akkor az online nézés reklámok nélkül :)


Készüljetek, édességre fel!


Tíz szenvedélyes amatőr sütimester versenyez egymással, amely során szükségük lesz a sütési képességeik minden oldalára...
A Sütimester Nagy-Britannia legjobb amatőr cukrászainak versenye, ahol 10 jelentkező méri össze tudását. Lehet idős vagy fiatal, férfi vagy nő, itt csak az számít, hogy ki készíti a legjobb édességet – amit a szakértő zsűri is tesztel. A versenyt nehezíti, hogy a résztvevőknek minden héten más képességüket kell próbára tenniük, ahogy az sem titok, hogy a feladatok a hetek előrehaladtával egyre bonyolultabbak lesznek. A végén csak hárman maradnak, közülük kerül ki Nagy-Britannia Sütimestere.

Ti hogy álltok a süteményekkel? Nekem voltak ilyesfajta nagy terveim... egyszer... réges-régen.
Egy időben cukrász szerettem volna lenni, olyannyira, hogy nyolcadikos koromban egy egész napot eltöltöttem egy cukrászdában a szüleim tanácsára. Amolyan tudja meg a gyerek, miből is áll ez a szakma tanáccsal, mert ugye semmi sem csodaszép és rózsaszín ;) Az eredménye is meglett, végül eltérültem egy teljesen másik irányba, és tortákat helyett mást építettem. Főzni nem szeretek (kivéve a kedvenceimet), de sütni azért a mai napig imádok, de csak hobbiként. Ezért is örülök annak, hogy a sok főzős műsor mellett egyre jobban teret kap a cukrászat is.

Az idei Great British Bake Off hatodik részében a magyarok is szerepet kaptak a Dobos torta által: link.
 
 
Az első négy évad a Viasat3-on!
 
 
Friss infó: december 8 - 12.
Mesterkurzus 
Paul Hollywood és Mary Berry megmutatja, hogyan készíthetünk 
tökéletes süteményeket, tortákat, illetve, hogy ők 
hogyan teljesítették volna a verseny feladatait!
 
1 - Csokoládétorta
2 - Desszertek és piték
3 - Kekszek
4 - Különleges torták
 
5. évad - Február 10-től!
 
post signature

Megjegyzés küldése

  1. Én is nagyon szeretek sütni (mondjuk meg is látszik rajtam :P), és máig erősen gondolkodom azon, hogy a könyves mellé egy sütis blogot is kéne csinálnom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne gondolkozz rajta tovább, csináld!
      Én vevő lennék rá. Már sokszor kipróbáltam a könyves blogosok alkotásait :)

      Törlés
  2. Névtelen2/14/2015

    Nagy rajongója vagyok ennek a műsornak, ill. a sütiknek.Hogy tudnám megnézni ezt a műsort - legjobb lenne magyarul - onloni.Az első két szériát nem láttam.De különösen a receptek érdekelnének.Tudnál segíteni.Igaz angolul nem tudok.
    Marika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár egyszer már megismételték az első négy évadot, de szerintem hamarosan mind az ötöt leadják újból a csatornán, mert igen nagy sikere van... legalábbis remélem!
      A műsornak több angol oldala is van receptekkel:
      http://thegreatbritishbakeoff.co.uk/
      http://www.goodtoknow.co.uk/recipes/the-great-british-bake-off
      http://www.bbc.co.uk/programmes/b013pqnm
      ha segítség kell hozzá írj rám :)

      Törlés
    2. Névtelen2/21/2015

      Ó. nagyon köszönöm!!!
      Nézegetem a recepteket, de csak fordító programmal.Végül elég jó így is.
      Ha tényleg kellene segítség, írok.
      Hálás köszönet még agyszer:
      Marika

      Törlés
  3. Névtelen2/22/2015

    Tudja valaki hol lehet megnézni az egészet az elejétől?Hiába keresem csak angolul találok sütimesteres videókat.

    VálaszTörlés

 
Top