0
Johanna Lindsey: Viharos meggyőzés
Malory-Anderson #11

Ebben a hónapban egyetlen magyar megjelenésű könyvet olvastam el, mégpedig az új Lindsey regényt... hogy ez jó vagy sem még nem döntöttem el, mindenesetre másfél év alatt ez a második történelmi regény amit sikerült akadályok nélkül befejeznem. Ami azért valljuk be, hogy nagyon nagy szó, mert még Julia Quinnel is próbálkoztam, nem sok sikerrel :( A mai napig nem értem mi a fene bajom lett a történelmikkel.

Hiányzott a Malory család, és ezt olvasás közben egyre jobban éreztem is. Jó lenne egy egész sorozatos újraolvasás, de ismerve magam totál esélytelen.
Kellett pár fejezet míg visszarázódtam, de mivel már sok kellemes élményt okoztak nekem az évek folyamán ezen család tagjai (hála a Gabo Kiadónak), így élveztem az elejétől a végéig.
Most egy újabb generáció tér vissza a rajongókhoz, legalábbis remélem hogy egymás után érkeznek majd a jobbnál jobb regények. Mindenesetre az utánpótlás megvan!

- Mit tettél, amivel ennyire kivívtad a haragját?
- Szerinted én vagyok a hibás?
- Ismerem az apámat, és meg tudom állapítani, amikor haragszik valakire. Miért?
- Talán azért, mert leütöttem a londoni kikötőben, mielőtt elindultunk. 
(Judith és Nathan)

Ennek a regénynek három főszereplője van annak ellenére, hogy ez Judith Malory és Nathan Tremayne története. Judith a Szíved rejtekén könyv hőseinek, azaz Anthonynak és Roslynn-nak a tizennyolc éves lánya, Jack pedig James és Georgie lánya. Gyermekkoruk óta szinte össze vannak nőve, bár teljesen ellentétei egymásnak. "Jack leginkább az apjára ütött, először cselekszik, aztán gondolkodik, míg Judith túlságosan kedves és simulékony, és nem akar senkinek sem kellemetlenséget okozni." Mivel James ígérete miatt (és a családi béke fenntartása végett) Jack Amerikában készül, hogy a báli szezonban ott debütáljon, így a Maloryk egy része is hajóra száll, hogy a lány teljesítse a heves természetű nagybátyjainak kívánságát. Judith elkíséri őt, hiszen hosszú hetekre a két lány képtelen elválni egymástól.

Kalandos útjuk során a hajón csatlakozik hozzájuk Nathan is, aki egy alkut igyekszik teljesíteni. Az apjától megörökölt hajóját ellopták, amit nagy erőkkel próbál visszaszerezni, ám ő sem gondolta, hogy a hosszú tengereken töltött idő teljesen máshogy alakul mint eleinte eltervezte. A lányt már első találkozásukkor elbűvölte a szinte fehér hajú, sötétzöld szemű férfi, és most a hajón sem tud tőle szabadulni (na, nem mintha olyan nagyon akarná). ;)

Szerettem ezt a párosítást, merthogy igencsak összeillők voltak, még ha kapcsolatuk nem is volt olyan hevesen kibontakozó mint a régebbi részekben lévő pároké. Szerencsére kaptunk egy kis Angliát, egy hosszabb tengeri utazást, majd megérkeztünk Amerikába is. A jól megszokott vicces szóbeli összecsapások, feleselések most sem hiányoztak, és izgalmakat is hozott a történet. Összességében én teljesen elégedett voltam a regénnyel ezalatt a pár óra alatt, míg kiolvastam.
Sajnos vannak benne jócskán hibák is, de hogy ezek fordítói, vagy írói elírások nem tudom (talán jobb is)... ellenben teljes mértékben szórakoztató romantikus volt.

- Hidd el, hogy ha szerelmes leszek, arról tudni fogok. És te is. Mindenki észre fogja venni, mert azonnal az oltárhoz vonszolom a kiszemelt férfit, még akkor is, ha rugdosnom és kiabálnom kell. Az apám majd gondoskodik erről. 
(Jacqueline 'Jack' és Judith Malory)

Jack biztos kap könyvet (talán már találkoztunk is a párjával!?), de hogy a többi ifjú családtaggal mi lesz, arról sajnos nem olvastam hírt (Brandon, Cheryl, Jamie, ...). Reménykedjünk.

Részlet és könyvlista itt.
Köszönöm a könyvet Kristina! :)




További áprilisi olvasmányaim:

Tillie Cole: Sweet Hope
Sweet Home #4

A sorozat legjobb és egyben befejező része teljesen megfelelt az elvárásaimnak, és okkal került be az idei évi kedvenceim közé. Jól tippeltem Ally Prince párját illetően az előző kötet végén, így teljes volt a boldogságom mikor kiderült a lapokat falva, ki is lesz az a titokzatos férfi főszereplő ebben a regényben.
Mivel Ally itt már 28 éves és párja Elpi sem fiatalabb (okkal írom a művésznevét, mert nem lövőm le akkor sem), ezért ez kicsit kilóg az előző részek közül, de ez igenis kellett! Furcsa, ám mégis nagyszerű érzés volt végigkövetni, ahogy az egyetemista kiscsapatból felelősségteljes felnőttek, majd szülők lettek egytől-egyig az elmúlt évek alatt.
Minden elismerésem Colenak, mert ez egy nagyszerű sorozat, amit csak ajánlani tudok minden new adult, sportos és romantikus lelkűnek.


Samantha Towle: Revved
Revved  #1

Bár olvastam már más Towle regényt is, erre konkrétan a Forma 1-es téma miatt esett a választásom. Eszembe jutott a magyarul is megjelent Paige Toon könyv, amit olyan két éve olvashattam (írtam is róla anno egy bejegyzést), és valami hasonló hatást vártam itt is. Örömmel vettem a végén, hogy meg is kaptam.
A felállás kicsi furcsa volt eleinte, hiszen nem valami elterjedt a női szerelő szakma, pláne nem a regényekben, de azért tetszett. Andi szerethető karakter, még úgy is, hogy cselekedetei és gondolatai kész ellentmondások kavalkádja volt a történetben. Carrickot nem igazán sikerült megkedveltem, de a regény ettől függetlenül lendületes volt, így biztos folytatni fogom.


Rachel Schurig: Redeem  
Ransom #3

Talán ez volt eddig a legnagyobb csalódásom Schurigtól, mivel Cash Ransom regénye a legkevésbé sem tetszett, szinte mondhatni lapos volt. Mintha nem is az a srác lett volna, akit előzőleg megismert az olvasó. Egy darabig biztos szüneteltetem az írónő regényeit :(
Való igaz, a történet eléggé különleges, amit sokáig nem tudok majd elfelejteni, de ezt nem éreztem elégnek. Egy tizenéves lány és barátja összeházasodnak, de a fiú a hadseregbe vonulása után elesik, így a lány képtelen a gyász miatt gondoskodni születendő kisfiúkról. A pici a nagyszülőkhöz kerül, Samantha pedig ahogy az évek telnek befejezi a főiskolát, próbál talpra állni egyedül, hiszen valamikor a jövőben ő maga szeretne gondoskodni kisfiáról. Azonban terveit megzavarja egy vadító rocker, aki a kisvárosba érkezik testvéreivel.


Bella Andre: All I Ever Need Is You  
The Sullivans #14

Belle Andre könyvei továbbra is könnyed szórakozást nyújtanak, még ha túlzottan hullámzóak is a regényei. Van ami jobb, van ami kevésbé, ez utóbbi illik szerintem Adam Sullivan és Kerry Dromoland története is.
Adam építész, az utolsó talpon maradt agglegény a seattle-i Sullivan családban, akit egy különleges (de nagyon átlátszó) feladattal bíz meg hamarosan megesküdő testvére és annak menyasszonya. Az esküvőszervező Kerry a legnépszerűbb a szakmájában, szigorúan a szabályai szerint él, de még neki is kemény feladat ellenállni a nőcsábász Adamnek.
Lezárásnak megfelelt, de mintha elfáradtunk volna a végére, vagy mégsem? Ugyanis jön a folytatás, az új sorozat: kiderült New York-ot és Maine-t is további unokatestvérek lepték el. Vagy az egész kontinenst a Sullivan klán népesíti majd be Bella Andre szerint? Ki tudja... :)


Elle Kennedy: The Deal
Off-Campus #1

Kíváncsi voltam mi ez az óriási rajongás a könyv körül. Szinte rögtön a megjelenéskor mindenhol csak erről írtak, majdnemhogy robbant a Goodreads (és most nem az ARC posztokra gondolok), így természetesen én is gyorsan lecsaptam rá és elolvastam.
Hannah Wells és Garrett Graham két olyan karakter akik már az első perctől az olvasó kedvence lesz. Vannak benne klisék, de igazi new adult romantikus ez, amire remélem gyorsan lecsap valamelyik hazai kiadó!
Hannah a múltja miatt nehezen közeledik egy kiszemelt sráchoz, és Garrett kihasználva ezt a pillanatnyi habozást alkut ajánl a lánynak, mivel jobb jegyekre van szüksége.
Egyetem + hoki + zene + szerelem + poggyász + sok-sok poggyász mindkét részről + szerethető szereplők, ó, és a könnyfakasztó jelenetekről sem feledkezzünk meg, mert van sírós és nevetős is benne = ez bizony igazi szerelem. Kezdetnek nagyszerű, gratula Ms. Kennedy! Kell a folytatás, de most rögtön. :)


Sawyer Bennett: Off Duty 
Off #7 (Night Shift: Dirty Things Happen in the Dark)

Egy teljesen hétköznapi, de nagyon édes kis történet lett a sorozat folytatása, ami nincs túlbonyolítva. Holly és Tim tizenévesként szerelmesek voltak, de a lány apja közbelépett az első nagy családi találkozáskor a fiú bőrszíne miatt.
Most tíz év múltán ismét találkoznak az egykori szerelmesek, amikor Tim és kisfia New Orleansban nyaralnak. Holly pedig pont abban a kórházban dolgozik orvosként, ahol a kisfiút egy törés miatt kezelik. A szakítás után a nő szinte majdnem minden kapcsolatot megszakított a családjával, Tim pedig tűzoltó lett New Yorkban. Az első szerelem újraéled mikor újra találkoznak a kórházban... Aprócska regény, de élvezhető, plusz másik igen kedvelt tűzoltónk Flynn is feltűnik benne (Off #5).

✿ 

Laura Kaye: Hard to be Good  
Hard Ink #3,5

Talán az egyik legjobban várt megjelenés volt a Hard to be Good ebben a hónapban. Ez a sorozat benne van a Top10-es listámban, ezért kissé csalódottan fejeztem be a könyvet, mert hiányérzetem maradt a végére... imádom Laura Kayet, imádom a Hard Inket, és imádom ezt a két srácot is benne, mégis valamiért elégedetlen voltam a történettel.
Jeremy Nick testvére, míg Charlie ugye Becca fivére, és ahogy a csapat egy fedél alatt él Jeremy tetováló üzletének álcájában, ők is közelebb kerülnek egymáshoz.
A sorozat alapjában öt különleges alakulatban szolgáló, meggyalázott ex-katonáról szól, akik újra összeállnak egy utolsó küldetésre, hogy kiderítsék ki áll árulásuk és társaik halála mögött. Csakhogy arra ők sem számítanak, hogy a szervezett bűnözés bugyrai milyen mélyre nyúlnak.
Olvasás közben egyfolytában valamiért a Qhuinn-Blay páros járt az eszemben. Nem tudok még magamhoz térni, de lassan összekaparom magam. Szerencsére a folytatás biztos favorit lesz a két szereplő miatt, ezt előre megjósolom, és reménnyel tölt el



Elle Kennedy: Midnight Rescue + Midnight Alias
Killer Instincts #1-2

A Deal után kíváncsi lettem Elle Kennedy többi regényére is, így mikor felfedeztem ez a katonai krimisorozatot, tudtam, hogy muszáj lesz beleolvasnom. Aki ismeri Maya Banks KGI sorozatát, nos, ez majdnem hasonló élmény (egyik sem erotikus, félreértés ne essék).
A Killer Instinctsben adott két csapat: egy férfi zsoldosokból álló alakulat, és egy női bérgyilkos, kaméleon különítmény. Ezek keverednek fokozatosan a részekben, hiszen van egy különleges kapcsolat a két 'nagyfőnök' között.
Sajnos nem lehet önálló regényként kezelni őket, mivel a cselekmények nagyban befolyásolják a következő regény kimenetelét is. Én nagyon rákaptam, talán meg sem állok a végéig. :)
Az első regényt kicsit nehezebben olvastam végig a története miatt, ugyanis az pont Kolumbiában játszódik, ahol tizenéves lányokkal kereskednek az embercsempészek, de a második rész helyszíne már egy New York-i sztriptíz klub. Ott van egy kis maffia szál is, mivel a csapat egy eltűnt DEA ügynök nyomába ered. A folytatás pedig még izgalmasabbnak ígérkezik a karakterek miatt.

post signature

Megjegyzés küldése

 
Top