0
Május eléggé különös hónap volt így visszatekintve. Vagy rendkívül tetszettek az éppen kiválasztott könyvek, vagy nagyon utáltam őket. A két véglet közt most egyáltalán nem volt középút, és miután több egy csillagot is kiosztottam az elmúlt hetekben, félretettem minden regényt és inkább végignéztem két új dél-koreai drámát. Ez segített is a hangulatomon, így újult erővel vethetem bele magam a júniusba (könyvhét + legalább tíz friss angol megjelenés rögtön másodikán!), nem fogok panaszkodni, de mit is olvastam ebben a hónapban:

Juliana Stone: Some Kind of Normal

Trevor Lewisnak a gitár és a bandája a mindene, mígnem egy autóbaleset következtében olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy kómába került. Hónapokkal később ugyan talpra áll, de újabb akadályokkal kell szembenéznie: a tanulással; egy újonnan kialakult betegséggel, ami örök életét végigkíséri majd; és álmai újratervezésével, hiszen régóta vágyott zenei karrierje darabokra látszik hullani.
A Jenkins családja a város mintaképe, de Everly tudja, hogy mindez csak álca, egy nagy hazugság. Lelkész apjának van mit takargatni a Twin Oaks-i gyülekezet elől, és anyja is inkább a gyógyszerekben látja a kiutat, mintsem hogy foglalkozzon az igazsággal. A lány egyre több időt tölt Trevor társaságában, hogy felkészítse a fiút az elmaradt vizsgáira, majd lassan szerelem szövődik köztük. A két fiatal menekül a fájdalom elől, és a felnőtté válás nehéz döntéseivel kell szembesülniük.

Ismerem egy ideje Juliana Stone könyveit, elég sokat olvastam már tőle, de sosem vágott padlóra egyik sem. Mikor észrevettem ennek az új regénynek a borítóját egyből megtetszett, majd elolvasva a fülszöveget kockáztattam, hogy talán ez az ifjúsági történet jobban csúszik majd a felnőtt irományaival ellentétben. Jó volt a megérzésem, ugyanis egy kellemes kis YA regényt tudhattam a soron következő olvasmányomnak. Szép lassan lett felépítve a szerelemi szál, igazi nyári kalandot kap az olvasó, ha erre esik a választása.


Juliana Stone: Boys Like You

Az előző Stone regény végén rájöttem, hogy az bizony egy sorozat második része volt (sajnálatos módon ez sehol sincs jelölve), viszont önállóan is olvasható mindegyik része. Szerencsé(m)re. :)

Két megtört lélek, egy forró louisianai nyár...
A new yorki Monroe Blackwell a nagymamájánál tölti a nyarat. Gram megpróbálja az összetört szívű lány távolságtartó, antiszociális viselkedését egy kis manipulációval begyógyítani. Monroe-nak az idő teltével egyre kevesebb pánikrohama van, de még így is utálja a társasági életet, a tömeget, legalábbis azóta, hogy egy tragédia beárnyékolja családja mindennapi életét.
Nathan Everets önmagát hibáztatja azon autóbaleset miatt, aminek következtében legjobb barátja Trevor hosszú időre kómába került és talán soha nem tér magához, nemhogy újra gitározzon a bandájukban. Nate a bíróság által kijelölt munkáját végzi Gramnél, azért hogy ne kerüljön javítóba. Az ültetvények, a pokoli hőség, a sok együtt töltött idő egyre közelebb hozza a két megtört lelket. A baleset óta ez az első alkalom Nate-nek, hogy a lány mellett nem érzi annyira egyedül magát, nem gondol egyfolytában arra: Mi lett volna ha...

Hihetetlenül érzelmessé teszi a regényt a két fiatal önmarcangoló belső vívódása. Végigkövetni, hogy vajon képesek lesznek-e megbocsájtani magunknak a visszafordíthatatlan tragédiák miatt... talán ezért is tetszett ennyire, bár Trevorék története is kellőképp olvastatta magát.
Juliana Stonenak maradnia kellene az ifjúsági műfajnál! Mindkét regény egész korrekt volt, engem megvett.


Emma Hart: Dirty Past
The Burke Brothers
#2

Emma Hart regényeivel eddig nem igazán voltam egy hullámhosszon, de a Burke testvérek sorozatának második része momentán nagyot aratott nálam.

A Dirty B nevű rockbanda tagjai a Burke fivérek: Conner, Tate, valamint az ikrek: Adien és Kye (van még egy lány családban, de ő más pályát választott).
Míg az első rész a turné előtti hetekben játszódott, itt most elindult a banda a nagy turnéra. Mivel Tate Burke talán a legnagyobb bajkeverő és nőcsábász a fivérek közül, ezért rengeteg botrány van már a háta mögött. A sajtó folyamatosan a nyomában jár. Mikor új asszisztenst vesz fel Sophie, a férfi egyből szemet vett rá, viszont jócskán meg kell küzdenie a lány bizalmáért.
Ella Dawson menekül. A lány maga mögött hagyott mindent, hogy új életet kezdjen a banda személyi asszisztenseként, azonban múltja, a bántalmazó exe továbbra is kísérti őt. A 22 éves lány új családra lel a Burke testvérek közt, Tatenek pedig előjön egy új oldala, közben pedig lassan egymásba szeretnek.

Tavaly télen a sorozat első részével kapcsolatosan (Dirty Secrets), vagyis Conner és Sophie történetével elég vegyes érzésekkel küzdöttem, de ez a rész már jóval ütősebb lett! Mila, Conner és Sophie kislánya továbbra is a legfantasztikusabb karaktere a sorozatnak, én egyszerűen imádom őt. Kevés kétéves kisgyerek jut ekkora szerephez a könyvekben. Ahogy mindenkit az ujja köré csavar a környezetében az valami fergeteges, igazi fénypontja a regénynek, talán kicsit el is lopja a figyelmet a többiekről. Bár ez a rész erősen emlékeztetett egy másik sorozatra, amit szintén imádok (Terri Anne - Rockers), így is piszkosul várom már az ikrek regényeit (Dirty Lies, Dirty Tricks). Remélhetőleg mindkettő még idén a beharangozott időpontban megjelenik.
Mivel jókor, jó időben olvastam el, bekerült az idei kedvenceim közé!


Elle Kennedy: The Mistake
Off-Campus #2

Talán az egyik legeslegjobb egyetemen játszódó sportos romantikus new adult regény, amit valaha olvastam. 
Száz százalék, hogy hosszú ideig ez lesz az egyik kedvencem ebben a kategóriában, egyszerűen I-M-Á-D-T-A-M benne a két főszereplőt!
Mind John Logan, mind Grace Ivers karaktere belopta magát a szívembe, ezért az öt csillag is piszok kevés rá.
Az első részt is szerettem, mármint a Garrett-Hannah párost, de ez valami zseniális, mindent elsöprő élmény volt számomra. Mintha a kedvenc csokimból kaptam volna egy kamionnyit, szinte lebegtem a boldogságtól :)
Sokszor újraolvasós lesz és nem csak a borongós napjaimon, ugyanis egyszerre volt vidám és drámai, hol a szívem szakadt meg értük, hol pedig fülig ért a mosoly az arcomon. Ezekért a regényekért minden pénzt érdemes kiadni. Polcon a helye!

* Gyerekkori barátság ide vagy oda, én biztos megszakítottam volna Grace helyében minden kapcsolatot adott személlyel a cselekedete miatt. Ez nagyon elgondolkodtatott, hogy vajon most akkor én rossz barát vagyok/lennék hasonló szituációban? *
Tűkön ülve várom a folytatást, mert Dean könyve is ígéretesnek tűnik.



Killer Instincts #3-5


Folytatva az áprilisban megkezdett másik Kennedys sorozatomat, a Killer Instincts #3-5 részeit is kivégeztem végül. Mint előzőleg írtam, ezek a krimi regények egy csapatnyi férfi zsoldos alakulat és egy női bérgyilkos, kaméleon különítmény életét/munkáját kíséri végig, ahogy szerelembe esnek egy-egy akció során.
Egyértelműen a Midnight Pursuits lett a kedvenc kötetem! Leginkább az orosz vonal és a politikai helyzet miatt, ami meglepett, de kell a változatosság :) talán még a Midnight Action is a közelében jár. Karakterek tekintetében viszont már vegyesebb a kép. D, vagyis Derek az egyik legnagyobb seggfej pasi, akit írónő valaha szerintem megalkotott az oldalakon, de talán ez miatt is lesz majd mindenki nagy kedvence a jövőben, amint könyvet kap.



Jöjjenek azok a regények, amikbe belekezdve csak zuhantam, és csak zuhantam, nem tudva hogy hol kötök majd ki. DNF kategória lett, azaz amit nem fejeztem be...


Heather Leigh: Incite — Adam
Felbuzdulva a mostanában olvasott zenés regényeken ebbe is belevágtam. Nagyon nem kellett volna, egyszerűen nem tudtam azonosulni vele semmilyen szinten. Pár fejezet után még bele-beleolvasgattam, de még ha a karakterek az elején szimpatikusak is voltak, a történet valami katasztrofális irányt vett. Ezt nem nekem írták.

Crista McHugh: In the Red Zone
Aki olvassa a blogot, annak ismerős lehet a Kelly testvérek sorozata, hiszen idén írtam róluk. Ez immár a hatodik része, vagyis lett volna, ha befejezem...
Vagy az írónő lelkesedése tűnt el, vagy az enyém! Valami rettentő unalmas volt. Azért, mert valakinek más a bőrszíne, miért kell esősítenie azt a sztereotípiát, hogy akkor bűnözőket csinál belőlük? Plusz, sose fogom megérteni, miért titkolja valaki ennyire a gyerekét, még az új barátja elől is. No comment.

Kathryn Shay: America's Bravest
Már évekkel ezelőtt kinéztem magamnak ez a sorozatot, most jött el az ideje gondoltam én... bár hagytam volna pihenni. A nagy pofáraesés! Hiába a jó téma és a szereplők, egyszerűen Shay nem az én stílusom, így töröltem is gyorsan a várólistámról minden bejelölt könyvét. Pedig az ír családsorozata annyira vonzó, azonban most már nem merek belekezdeni abba sem, nem hogy más könyvébe!


Talán a rossz hangulatom áldozata lett a Divorce Lawyer in Love ügyvédes koreai dráma is, ami valami olyan szörnyűnek tűnt első nekifutásra, hogy négy rész után feladtam. Elsőre az egyetlen érdemleges karakternek Chucky tűnt, ami már belegondolva is ijesztő, nem? (Képet inkább nem is mellékeltem, de a címre kattintva ott lesz a poszteren, kinek ismerős?.) 5/-

The Girl Who Sees Smells / Sensory Couple, SBS (16 rész) - 5/4
Nem igazán tudtam mit kezdeni vele az elején: a lány, aki látja a szagokat /illatokat/... aztán persze értelmet nyert minden, jól ábrázolták, és megszerettem a történetet.
Igazi krimibe fordult a végére, és végig lehetett izgulni az egészet, ahogy elkapják a rossz fiút. Csak kár, hogy a mellékkaraktereket (a bal alsó kettőt) jobban bírtam, mint a két főszereplőt!!!

Falling for Innocence / Falling in love with Soon Jung, JTBC (16 rész) - 5/4
A főszereplő páros igazán imádnivaló, de hogy akkor miért nem 5 csillag? Mert az elejétől fogva kirázott a hideg Yoon Hyun-Min karakterétől. Komolyan, elfutnék a másik irányba ha velem szembe jönne az a pasi! Jo Eun-Ji viszont fergeteges volt, főszerepet neki.


post signature

Megjegyzés küldése

 
Top