0
Elsuhant újabb tizenkét hónap, és megérkezett az Óév utolsó napja. Mielőtt még összegezném én is az évet, egy kicsit visszatérek a Karácsonyhoz... Bízom benne, hogy mindenkinek kellemesen telt, és megkapta az áhított könyveit. Én már szenteste egyből lebetegedtem, de túléltem, és lassan kezdem végre kipihentnek érezni magam. Kaptam pár könyvet, ami ugye nagyban hozzásegített a hangulatom javulásán. ;)

A blogon nem voltam valami aktív, ez tagadhatatlan tény, nincs rajta mit ragozni, de az évek telnek és az eleinte oly fontos blogolás egyre inkább a háttérbe szorult nálam. Bármennyire is fáj miatta a szívem, egyszerűen nem volt rá időm, és valamit hanyagolnom kellett. A könyvekről, az olvasásról viszont nem tudtam lemondani, azokat töretlenül falom amint van egy szabad percem.

Tanulva az elmúlt évek hibáiból, idén magasabbra tettem a lécet, így eléggé megkönnyítettem a helyzetem. Szám szerint csak tizenöt regény került be végül az idei kedvenceim közé, és valljuk be ez elég drasztikus csökkenés a tavalyihoz képest.
Nem arról van szó, hogy kevesebb jobb könyv került volna a kezembe, csak egyszerűen meghúztam a nadrágszíjat, és átkalkuláltam a pontozási rendszerem. Idén is sok jót és rosszat, vidámat és szomorút olvastam (részletes lista itt). Voltam fent és lent, találtam újabb "könyves barátokat", de volt olyan író is, akit szándékosan pihentettem egy kicsit. A csalódásokat gyorsan elfeledem majd, igaz azokat mindig könnyű szívvel teszem félre, mert sokakkal ellentétben én ma már nem vagyok az a mazoista tipus. Ha nem tetszik egy könyv akkor hagyom a fenébe, túl rövid az élet és rengeteg jó könyv vár még rám. Öt éve még bezzeg... Azonban volt olyan is, ami után nehéz volt új regénybe kezdenem, olyannyira elvarázsolt.
 
A 2015-ös kedvenceim közt található: paranormális regény vámpírokkal és alakváltókkal; dark romance és chick lit; sok-sok sportos romantikus; az amerikai hadsereg hősei, vagy éppen a törvény őrei. Voltak benne zenekarok bandatagjai, vagy az élet sötétebb oldalát hátrahagyó rosszfiúk az elmaradhatatlan tetoválásaikkal. Mindegyik alá írtam öt jelzőt, ami hirtelen eszembe jutott róluk, persze spoiler nélkül :) Tehát ezek lettek a befutók nálam 2015-ben:


Belle Aurora: Raw 2014, RAW Family #1
#darkromance #ausztrália #naivhősnő #provokatív #meglepő

Kerrelyn Sparks: Vampire Mine 2011, Love at Stake #10
#fantasy #paranormális #romantikus #vámpírok #angyalok

Tillie Cole: Sweet Hope 2015, Sweet Home #4, Carillo Boys #2
#szenvedély #művészet #újkezdet #család #sorozatlegjobbrész

Elle Kennedy: The Mistake 2015, Off-Campus #2
#newadult #egyetem #jégkorong #humor #újraolvasós

Emma Hart: Dirty Past 2015, The Burke Brothers #2
#romantikus #rockbanda #turné #menekülés #család

Erika Kelly: You Really Got Me 2015, Rock Star Romance #1
#romantikus #rockbanda #borítószerelem #péklapátotneki #austintexas

Samantha Young: Moonlight on Nightingale Way 2015, On Dublin Street #6
#newadult #skócia #újkezdet #erotikus #humor

Laura Kaye: Hard to Let Go 2015, Hard Ink #4
#romantikuskrimi #hadsereg #szenvedély #örökkedvencférfikarakter #örökkedvencnőikarakter

Lani Lynn Vale: Double Tap 2015, Code 11- KPD SWAT #5
#romantikuskrimi #swat #tragédia #újkezdet #elsőszerelem

Toni Aleo: Laces and Lace 2014, Assassins #6
#sportos #romatikus #jégkorong #küzdelem #elsőszerelem

Lani Lynn Vale: Charlie Foxtrot 2015, Code 11- KPD SWAT #5
#romantikuskrimi #swat #hadsereg #újkezdet #humor

Rebecca Yarros: Eyes Turned Skyward 2014, Flight & Glory #2
#newadult #romantika #dráma #hadsereg #bakancslista

Rebecca Yarros: Beyond What is Given 2015, Flight & Glory #3
#newadult #romantika #dráma #hadsereg #család

Lani Lynn Vale: Coup De Grâce 2015, Code 11-KPD Swat #7
#romantikuskrimi #swat #kórház #szenvedély #tetkómánia

Kathleen Brooks: Destined for Power 2015, Women of Power #4
#chicklit #romantikuskrimi #család #perlekedés #elsőszerelm

Hogyha csak egyetlen egy írónőt kellene kiemelnem a fentiek közül, akkor az vitathatatlanul Rebecca Yarros lenne. Ő az, aki minden szinten megérint a történeteivel, a Flight & Glory sorozatának összes női és férfi főszereplőjét imádom. Ahogy a történeteit elmeséli, majd megcsavarja egy váratlan fordulattal... egyszerűen nem tud olyat írni, amin ne sírjak vagy nevessek végül.

Bevallom, hősiesen elbuktam a tavaly összeállított várólistám, amely kizárólag magyar megjelenésű könyvet tartalmazott. Ezért nem is gondolok többet ilyesmire: lesz, ami lesz! Tiszta lappal tervezem kezdeni az új évet, próbálok kicsit majd elrugaszkodni a jó megszokott sablontól, és nyitni az ismeretlen felé.
Blogstatisztikát nem írok, mivel pihent a blog, de terveim közt van azért pár bejegyzés 2016-ra is.

Sorozatok terén továbbra sem történt nagy változás az életemben. Szinte csak dél-koreai drámákat néztem a két amerikai sori mellett (Trónok harca, NCIS:LA). Valahogy a sok akció után a romantika ma már jobban vonz :)
Se szeri, se száma, hogy összesen milyen sokat néztem meg idén is, de a kedvencek megmaradtak az év elejéről:
Healer (2014/2015);
Take Care of Us, Captain (2012);
Pride and Prejudice (2014/2015).

A 2015-ös gyártású sorozatok valahogy nem nyűgöztek le, viszont van három olyan férfi színész/karakter, aki messze kiemelkedik számomra a többi közül:

Joo-Won - Yong-Pal, 2015 - kiváló sebészt alakított ismét. Függetlenül attól, hogy a sorozat főhősnője valami istentelenül idegesített engem, a történet mégis izgalmas volt és Joo-Wont is megkedveltem végül.
Choi Si-Won - She was Pretty, 2015 - először láttam rá esélyt, hogy talán(!) majd most elrugaszkodnak a rendezők és forgatókönyvírók, de sajnos nem merték meglépni amire rengetegen vártunk, és ezért sok ezer szívet törtek össze. Még mindig amellett vagyok, hogy kellett volna egy alternatív befejezés is, hogy mindenki boldog legyen. Imádnivaló és vicces karaktert alakított, aki egymaga sikerre vitte az amúgy elég közepesnek mondható sorozatot.  
So Ji-Sub - Oh My Venus, 2015 - a sorozatnak még nincs vége, de már most esélyes kedvencem lehet 2016-ban :) hiszen csak januárban lesz vége. Elsőnek a Phantom-ban figyeltem fel rá, majd idén láttam a Master's Sun-ban is, de most igazán elemében van és tarolhat. Elég ütős párost alkot Shin Min-A színésznővel, csak úgy pattognak a szikrák. 

Röviden ennyi lett volna az én kis visszatekintőm 2015-re.

Szilveszter éjjelén válassz egy csillagot,
ha valami bánt, neki elmondhatod,
meggyógyítja szívedet lelkedet,
kívánom tegye szebbé a következő évedet!

Sikerekben és Egészségben Gazdag Boldog Új Évet!
post signature

Megjegyzés küldése

 
Top